دانلود مقالات علوم اجتماعی اقتصادی

دانلود مقالات و پروژه های علوم اجتماعی اقتصادی

دانلود مقالات علوم اجتماعی اقتصادی

دانلود مقالات و پروژه های علوم اجتماعی اقتصادی

بررسی میزان رضایتمندی کارفرمایان از ارتباطات انسانی کارکنان شعب تامین اجتماعی

بررسی میزان رضایتمندی کارفرمایان از ارتباطات انسانی کارکنان شعب تامین اجتماعی


بررسی میزان رضایتمندی کار فرمایان از ارتباطات انسانی کارکنان شعب تامین اجتماعی


فهرست مطالب


فصل اول: کلیات طرح


مقدمه ۲


۱ـ۱ بیان مسئله ۳


۱ـ۲ اهمیت موضوع تحقیق ۶


۱ـ۳ اهداف تحقیق۷


۱ـ۴ سئوالات تحقیق ۸


۱ـ۵ فرضیه های تحقیق ۹


۱ـ۶ تعاریف واژه ها ۱۰


فصل دوم: مطالعات نظری


مقدمه ۱۳


بخش اول ارتباط۱۴


۲ـ۱ ارتباط چیست؟۱۵


۲ـ۲ عناصر ارتباط ۱۹


۲ـ۳ ویژگی های ارتباط۲۰


۲ـ۴ وظایف ارتباطات۲۱


۲ـ۵ تقسیم بندی انواع ارتباط۲۲


۲ـ۶ فرآیند ارتباط ۲۶


۲ـ۷ مدل های ارتباطی ۲۸


۲ـ۸ اهداف برقراری ارتباط ۳۰


۲ـ۹ ارتباطات به عنوان رفتار، آموختنی است ۳۲


۲ـ۱۰ عوامل موثر بر رفتارهای ارتباطی۳۵


۲ـ۱۱ ارتباط موثر۴۲


۲ـ۱۲ موانع برقراری ارتباط ۴۳


۲ـ۱۳ ارتباطات میان فردی ۴۴


۲ـ۱۴ اثر بخشی در ارتباطات میان فردی ۴۵


۲ـ۱۵ ویژگی های اثر بخشی ارتباطات میان فردی ۴۵


۲ـ۱۶ مفاهیم اساسی ارتباطات میان فردی ۴۶


۲ـ۱۷ اعتبار یا مشروعیت در ارتباطات میان فردی۴۸


۲ـ۱۸ انواع اعتبار ۴۸


۲ـ۱۹ عوامل موثر بر افزایش اعتبار در ارتباطات میان فردی ۴۹


۲ـ۲۰ مهارت های اساسی در برقراری ارتباطات انسانی۵۱


۲ـ۲۱ ارتباط کلامی۵۶


۲ـ۲۲ ریشه های زبان انسان۵۸


۲ـ۲۳ یادگیری زبان و نمادها۵۹


۲ـ۲۴ ویژگی های مشترک زبان ها ۶۰


۲ـ۲۵ مفهوم معنا ۶۰


۲ـ۲۶ کاربردهای زبان ۶۱


۲ـ۲۷ تحریف زبان ۶۲


۲ـ۲۸ روش هایی برای تاثیرگذاری مطلوب در ارتباط کلامی ۶۳


۲ـ۲۹ ارتباط غیرکلامی۶۵


۲ـ۳۰ انواع ارتباطات غیر کلامی۶۵


۲ـ۳۱ زبان بدن ۶۵


۲ـ۳۲ ژست ها۶۵


۲ـ۳۳ مصورها ۶۶


۲ـ۳۴ نمایش های عاطفی ۶۷


۲ـ۳۵ منظم کننده ها۶۷


۲ـ۳۶ تعدیل گرها۶۷


۲ـ۳۷ طرز قرار گرفتن، راه رفتن و ایستادن۶۷


۲ـ۳۸ چهره و چشم ها۶۸


۲ـ۳۹ کانال های باز و بسته۶۹


۲ـ۴۰ صداهای آوایی (شبه اصوات)۷۰


۲ـ۴۱ فضا (مجاورت)۷۱


۲ـ۴۲ فاصله ها یا حریم ها۷۲


۲ـ۴۳ فضا و فرهنگ ها۷۴


۲ـ۴۴ تماس (لمس) ۷۴


۲ـ۴۵ اکولوژی گروه کوچک۷۵


۲ـ۴۶ زمان۷۶


۲ـ۴۷ شامه ۷۸


۲ـ۴۸ زیبایی شناسی ۸۰


۲ـ۴۹ مشخصات فیزیکی۸۲


۲ـ۵۰ مصنوعات۸۳


۲ـ۵۱ کارکردهای ارتباط غیرکلامی ۸۶


۲ـ۵۲ عملکرد ارتباطات غیرکلامی۸۷


۲ـ۵۳ مهارت های اجتماعی۸۸


۲ـ۵۴ مولفه های مهارت اجتماعی۸۸


۲ـ۵۵ نمونه هایی از مهارت های اجتماعی۸۹


۲ـ۵۶ تقویت کننده های کلامی۸۹


۲ـ۵۷ تقویت کنندهای غیرکلامی ۹۰


۲ـ۵۸ روابط انسانی ۹۱


۲ـ۵۹ انواع برخوردهای ارتباطی ۹۲


۲ـ۶۰ ارتباط در سازمانها ۹۴


۲ـ۶۱ عوامل ایجاد ارتباط در سازمان۹۴


۲ـ۶۲ انواع ارتباطات در یک سازمان ۹۵


۲ـ۶۳ راهکارهای بهبود ارتباطات در یک سازمان ۹۶


۲ـ۶۴ سبک های ارتباط اداری۹۸


۲ـ۶۵ چارچوب نظری ۱۰۰


۲ـ۶۶ روابط میان فردی در دهکده جهانی۱۰۰


۲ـ۶۷ نظریه نفوذ اجتماعی ۱۰۰


۲ـ۶۸ نظریه تقلیل یا کاهش بی ثباتی ۱۰۱


۲ـ۶۹ نظریه تخطی های مورد انتظار ۱۰۱


۲ـ۷۰ نظریه فریبکاری میان فردی ۱۰۱


۲ـ۷۱ نظریه تعامل گرائی نمادین ۱۰۲


۲ـ۷۲ نظریه سلسله مراتب نیازها۱۰۲


بخش دوم: رضایت مندی مخاطبان ۱۰۴


۲ـ۷۳ رضایتمندی مخاطبان ۱۰۵


۲ـ۷۴ کیفیت خدمات۱۰۷


۲ـ۷۵ عوامل موثر در رضایت مخاطبان ۱۰۸


۲ـ۷۶ الگوهای ارائه شده در زمینه اندازه گیری کیفیت خدمات ۱۱۰


۲ـ۷۷ الگوی کانو ۱۱۰


۲ـ۷۸ الگوی عملکرد خدمت ۱۱۱


۲ـ۷۹ ویژگی های ده گانه کیفیت خدمات۱۱۲


۲ـ۸۰ مهمترین ویژگی های خدمات۱۱۲


۲ـ۸۱ رضایت مشتری ۱۱۳


۲ـ۸۲ تئوری شکاف های خدمت۱۱۴


۲ـ۸۳ مدل شکل گیری رضایتمندی مشتری ۱۱۵


۲ـ۸۴ رضایت مشتری در بخش خدمات۱۱۶


۲ـ۸۵ نحوه برخورد با مشتری ۱۱۶


۲ـ۸۶ اصول عملیاتی در مواجهه با مشتری۱۱۷


۲ـ۸۷ اهمیت تکریم ارباب رجوع ۱۱۸


۲ـ۸۸ مدیریت کیفیت جامع۱۱۹


بخش سوم: تامین اجتماعی۱۲۱


۲ـ۸۹ تاریخچه شکل گیری تامین اجتماعی ۱۲۲


۲ـ۹۰ روند شکل گیری تامین اجتماعی در ایران۱۲۷


۲ـ۹۱ جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی ۱۳۳


۲ـ۹۲ تعداد کارگاه های تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی۱۳۳


۲ـ۹۳ خدمات و حمایت های سازمان تامین اجتماعی ۱۳۳


۲ـ۹۴ خدمات بیمه ای سازمان تامین اجتماعی ۱۳۳


۲ـ۹۵ خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی۱۳۴


۲ـ۹۶ منابع و مصارف سازمان تامین اجتماعی۱۳۵


۲ـ۹۷ سرمایه گذاریهای سازمان تامین اجتماعی۱۳۶


۲ـ۹۸ شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ۱۳۶


۲ـ۹۹ بانک رفاه کارگران۱۳۷


۲ـ۱۰۰ شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران۱۳۷


۲ـ۱۰۱ ساختار نظام های مالی بیمه های اجتماعی ۱۳۸


۲ـ۱۰۲ روش جاری ۱۳۸


۲ـ۱۰۳ روش اندوخته گذاری۱۳۹


۲ـ۱۰۴ نظام چند رکنی۱۴۰


۲ـ۱۰۵ ساختار نظام مالی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۱


۲ـ۱۰۶ حقوق و تکالیف کارفرما در مقررات تامین اجتماعی ۱۴۲


۲ـ۱۰۷ پیشینه تحقیق۱۴۵


فصل سوم: روش شناسی تحقیق


مقدمه ۱۴۹


۳ـ۱ روش تحقیق ۱۴۹


۳ـ۲ جامعه آماری و حجم نمونه ۱۵۱


۳ـ۳ روش تجزیه و تحلیل داده ها ۱۵۲


۳ـ۴ قلمرو مکانی تحقیق۱۵۲


۳ـ۵ قلمرو زمانی تحقیق۱۵۲


پایایی و روایی تحقیق۱۵۲


فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق


مقدمه ۱۵۵


۴ـ۱ تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق ۱۵۵


فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات


۵ـ۱ خلاصه یافته ها و نتیجه گیری ۱۹۸


۵ـ۲ پیشنهادات۲۰۶


۵ـ۳ محدودیت و موانع۲۰۸


پیوست ها۲۰۹


فهرست منابع و ماخذ۲۱۵


چکیده انگلیسی۲۲۰


فهرست جداول و نمودارها


عنوانصفحه


جداول یک بعدی


۱ـ۱ جدول و نمودار شماره ۱: توزیع فراوانی و درصد جنس پاسخگویان ۱۵۷


۱ـ۲ جدول و نمودار شماره ۲: توزیع فراوانی و درصد سن پاسخگویان۱۵۸


۱ـ۳ جدول و نمودار شماره ۳: توزیع فراوانی و درصد میزان تحصیلات پاسخگویان ۱۵۹


۱ـ۴ جدول و نمودار شماره ۴: توزیع فراوانی و درصد تاهل پاسخگویان ۱۶۰


۱ـ۵ جدول و نمودار شماره ۵: توزیع فراوانی و درصد شغل پاسخگویان۱۶۱


۱ـ۶ جدول و نمودار شماره ۶: توزیع فراوانی و درصد تعداد دفعات مراجعه۱۶۲


۱ـ۷ جدول و نمودار شماره ۷: توزیع فراوانی و درصد علت تاخیر در انجام امور۱۶۳


۱ـ۸ جدول و نمودار شماره ۸: توزیع فراوانی و درصد اطلاع رسانی مراکز مشاوره ۱۶۴


۱ـ۹ جدول و نمودار شماره ۹: توزیع فراوانی و درصد میزان آشنایی از حقوق و قوانین تامین اجتماعی ۱۶۵


۱ـ۱۰ جدول و نمودار شماره ۱۰: توزیع فراوانی و درصد شرکت در کلاس های آشنایی با حقوق و قوانین تامین اجتماعی ۱۶۶


۱ـ۱۱ جدول و نمودار شماره ۱۱: توزیع فراوانی و درصد تاثیر شرکت در کلاس های آشنایی با حقوق ۱۶۷


۱ـ۱۲ جدول و نمودار شماره ۱۲: توزیع فراوانی و درصد داشتن حوصله کارکنان در شنیدن سوالات ۱۶۸


۱ـ۱۳ جدول و نمودار شماره ۱۳: توزیع فراوانی و درصد خوشرویی و رفتار توام با مهربانی ۱۶۹


۱ـ۱۴ جدول و نمودار شماره ۱۴: توزیع فراوانی و درصد ارائه رفتار و حرکات مناسب۱۷۰


۱ـ۱۵ جدول و نمودار شماره ۱۵: توزیع فراوانی و درصد ارائه توضیحات کافی ۱۷۱


۱ـ۱۶ جدول و نمودار شماره ۱۶: توزیع فراوانی و درصد راهنمایی لازم با بیانی مناسب ۱۷۲


۱ـ۱۷ جدول و نمودار شماره ۱۷: توزیع فراوانی و درصد استفاده کارکنان از تقویت کننده های کلامی ۱۷۳


۱ـ۱۸ جدول و نمودار شماره ۱۸: توزیع فراوانی و درصد استفاده کارکنان از تقویت کننده های غیرکلامی ۱۷۴


۱ـ۱۹ جدول و نمودار شماره ۱۹: توزیع فراوانی و درصد میزان فاصله کارمند با مخاطب ۱۷۵


۱ـ۲۰ جدول و نمودار شماره ۲۰: توزیع فراوانی و درصد نوع پوشش کارمند ۱۷۶


۱ـ۲۱ جدول و نمودار شماره ۲۱: توزیع فراوانی و درصد وضعیت ساختمان شعب از لحاظ عبور و مرور۱۷۷


۱ـ۲۲ جدول و نمودار شماره ۲۲: توزیع فراوانی و درصد مناسب بودن برخورد کارکنان با مخاطبان۱۷۸


۱ـ۲۳ جدول و نمودار شماره ۲۳: توزیع فراوانی و درصد نحوه دلجویی کارکنان نسبت به ناراحتی مخاطبان۱۷۹


۱ـ۲۴ جدول و نمودار شماره ۲۴: توزیع فراوانی و درصد عدم تبعیض کارکنان در برابر قشرهای مختلف مخاطبان


۱۸۰


۱ـ۲۵ جدول و نمودار شماره ۲۵: توزیع فراوانی و درصد استفاده کارکنان از حرکت دست و چهره۱۸۱


۱ـ۲۶ جدول و نمودار شماره ۲۶: توزیع فراوانی و درصد تاثیر مناسب رفتار کارکنان در تشویق مخاطبان برای پرسیدن سوالات بیشتر


۱۸۲


۱ـ۲۷ جدول و نمودار شماره ۲۷: توزیع فراوانی و درصد تشویق مناسب کارکنان به منظور تشریح مسائل از سوی مخاطبان


۱۸۳


۱ـ۲۸ جدول و نمودار شماره ۲۸: توزیع فراوانی و درصد میزان نارضایتی مخاطبان از انجام کار آنان به صورت ایستاده۱۸۴


۱ـ۲۹ جدول و نمودار شماره ۲۹: توزیع فراوانی و درصد برخورد و تعامل مناسب کارکنان به منظور بیان دیدگاه ها و اظهار نظر از سوی مخاطبان ۱۸۵


جداول دو بعدی


۱ـ۳۰ جدول و نمودار شماره ۳۰: به نظر می رسد بین رفتار مناسب کارکنان شعب در مقابل خواسته ها و انتظارات و رضایتمندی کارفرمایان رابطه معناداری وجود دارد۱۸۶


۱ـ۳۱ جدول و نمودار شماره ۳۱: به نظر می رسد بین بهره گیری کارکنان شعب از شاخص های ارتباطات کلامی و رضایتمندی آنان رابطه معناداری وجود دارد ۱۸۸


۱ـ۳۲ جدول و نمودار شماره ۳۲: به نظر می رسد بین بهره گیری کارکنان شعب از شاخص های ارتباطات غیرکلامی و رضایتمندی آنان رابطه معناداری وجود دارد ۱۹۰


۱ـ۳۳ جدول و نمودار شماره ۳۳: به نظر می رسد بین برگزاری کلاس های آموزش آشنایی با قوانین و مقررات تامین اجتماعی برای کارفرمایان و رضایتمندی آنان رابطه معناداری وجود دارد ۱۹۲


۱ـ۳۴ جدول و نمودار شماره ۳۴: به نظر می رسد بین فعالیت مراکز مشاوره و اطلاع رسانی و رضایتمندی کارفرمایان رابطه معناداری وجود دارد ۱۹۳


۱ـ۳۵ جدول و نمودار شماره ۳۵: به نظر می رسد بین کاهش مدت زمان انجام امور و کاهش تردد کارفرمایان به شعب و رضایتمندی آنان رابطه معناداری وجود دارد ۱۹۵


فهرست شکل ها


عنوانصفحه


۱ـ۱ فرایند ارتباط ۲۸


۱ـ۲ مدل ارتباطی ارسطو ۲۹


۱ـ۳ مدل ارتباطی شانون وویوور۲۹


۱ـ۴ عناصر اصلی ارتباط موثر۴۲


۱ـ۵ انواع ارتباطات غیرکلامی۸۵


۱ـ۶ انواع تقویت کننده های کلامی و غیرکلامی ۹۱


۱ـ۷ هرم سلسله مراتب نیازهای مازلو۱۰۳


۱ـ۸ فاکتورهای موثر بر ادراکات مشتری از خدمات ۱۱۰


۱ـ۹ الگوی کانو۱۱۰


۱ـ۱۰ نمودار ویژگی های خدمات۱۱۳


۱ـ۱۱ نمودار عوامل مرتبط با رضایت مشتری۱۱۴


۱ـ۱۲ عامل های اصلی برآورده شدن رضایت مشتری۱۱۵


چکیده:


موضوع اصلی این پژوهش “میزان رضایتمندی کارفرمایان از ارتباطات انسانی کارکنان شعب تامین اجتماعی تهران” استدر این تحقیق ۶ سوال و فرضیه با استفاده از آزمون های آماری و جداول یک و دو بعدی مورد سنجش قرار گرفته استروش اصلی این تحقیق پیمایشی و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه بوده است۱۶ شعبه به صورت نمونه گیری تصادفی از قسمت های شمال، جنوب، شرق، غرب ومرکز تهران انتخاب شده و با استفاده از فرمول “کوکران” ۴۰۰ پرسشنامه در بین کارفرمایان مراجعه کننده به این ۱۶ شعبه توزیع شدپس از جمع آوری این اطلاعات و

بهره گیری از نرم افزار اسپیاساس و بررسی نتایج داده ها، تایید یا رد فرضیه ها مورد آزمون واقع شد


میزان رضایتمندی کارفرمایان از کارکنان شعب تامین اجتماعی


دانلود پروژه بررسی میزان رضایتمندی کار فرمایان از ارتباطات انسانی کارکنان شعب تامین اجتماعی


دانلود کامل بررسی میزان رضایتمندی کارفرمایان از ارتباطات انسانی کارکنان شعب تامین اجتماعی

مطالب مرتبط بیشتر:

نقش مددکاران اجتماعی در رابطه با حمایت و جلوگیری از…

پایان نامه بررسی و شناخت علل اعتیادزدگی معتادین در حال…

پایان نامه بررسی میزان اضطراب درمیان زنان شاغل و خانه…

بررسی نقش فشارهای عصبی در کارآیی مدیران

تاثیر آموزش های دانشگاه علوم انتظامی در ایجاد مهارتها و…

تاثیر اسباب بازی در بهبود کودکان پیش دبستانی بستری در…

بررسی عوارض مختلف ناشی از مهاجرتهای بین المللی و تاثیر…

بررسی تاثیر فرزند ناتوان هوشی بر کارکردهای مختلف خانواده

پایان نامه توانمند سازی کارکنان کلید بهره وری سازمان

بررسی رابطه بین سبک اسناد و سلامت روانی در بین…

بررسی رابطه تیپ شخصیت درونگرا و برونگرا با ارتباط پنهانی…

پایان نامه بررسی میزان اضطراب و ارتباط پنهانی با جنس…

بررسی جایگاه زن در ایران باستان

پایان نامه بررسی و مقایسه اختلال شخصیت ضد اجتماعی بین…

بررسی تاثیر بازی گروهی و با قاعده مدارس آمادگی بر…

دانلود کامل بررسی میزان رضایتمندی کارفرمایان از ارتباطات انسانی کارکنان شعب تامین اجتماعی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.